čtvrtek, 19 leden 2012 08:10

Novinky z U.S.A. - Singly jsou venku!

Written by  D-Toc

Není to dávno, co jsme Vás informovali a nově příchozích mixtapeech a street albumech, a aby toho nebylo málo, další projekty byly potvrzeny a je na snadě říct, o které lidi a konkrétně které projekty se jedná.

Začneme z lehka, 1/4 super hip-hopové crew Slaughterhouse a zároveň člen labelu Shady Ent., a tudíž Eminemův podřížený, s kariérou sahající až po začátky labelu Deat Row Records, se chystá na své studiové soloalbum, více než jistě. Jestli něco pochytil od Eminema či svých kolegů tento velikán, původem z Long Beach, Kalifornie? Musíte uznat sami! West Side! Poslechněte si ho na tracku "Game Time", produkovaný Komplexem, který se objevil na jeho nedávno vydaném Demo CD "In None We Trust - The Prelude EP".

Mezi spíše čekané alba, i když též nečekané patří album od DJ Kay Slay s docela jasným názvem "Rhyme or Die". Tento radio DJ, který se dlouhodobě nudí, vydává skrze svoji společnost SteetSweepers Entertainment mixtapey více než 10 let a občas fanoušky potěší fanoušky albem, jako to dělá jeho konkurent DJ Khaled... Jelikož DJ Kay Slay nerapuje, je jasné, že složení alb a mixtapeů je čistě práce ostatních, zejména jeho přátel. Poslechněte si 60 Second Assassins, kde na majku můžete slyšet v nejvyšší rychlosti Bustu Rhymese, Layzie Bonea, Twistu a Jaz O.

Pro ty, co příliš nehodují mainstream rapu a poslechnou si tvrdší věci, máme dobrou zprávu. Vinnie Paz jako každej rok vydá album a bude rozhodně o co stát. Dlouho to bylo spekulací jako jeho cover, který se zdál jakýmsi fanmade coverem, ale i sám Vinnie Paz potvrdil to, čím chtěl šokovat. Vypustí album s názvem "The Priest of Bloodshed", které bude více striktnější, surovější a bude v něm více pravdy, než jste schopní vstřebat... Poslechněte si Death Messiah 2012 a uslyšíte, v jaké je Vinnie Paz formě.

přečteno: {hits}1214{/hits} krát

Read 2647 times