čtvrtek, 24 únor 2011 17:54

Rap/Evolucia - Pravda do papule!

Written by  Dyzmo

Když se ze začátku ledna začali objevovat zmínky o Čistyho novém albu, byli všichni fanoušci NS a pravdivého rapu u vytržení. Po poslechnutí singlu "Rap/Evolucia" a "Otvorte si oči" bylo jasné v jakých kolejích deska pojede a hlavně, že určitě bude.

14.2.2011 vyšla v kamenných obchodech "Poslednému Dobermanovi" třetí studiová deska s názvem "Rap/Evolucia (P.D.P). Tolik z minulosti, pojďme si desku poslechnout. Nenechte se ukolébat vánočními zvonky. "R/Evolucíntro" je intro jak má být, s první větou si uvědomíte syrovou a temnou atmosféru alba, seznámíte se s obsahem desky a pochopíte zkaženost dnešní "společnosti", kterou dokonale vystihuje pokračování v podobě songu "Čo sa s Vámi stalo". Třetí pecka se nese v duchu československé spolupráce neboli DJ Wich udělal opět skvělé instro, ke kterému nemám sebemenší výtku, k chytlavému refrénu také ne. Takový byl singl číslo dva. V pořadí čtvrtý song "Niečo tu je divné", který se objevil již na Stymově producentském albu POB upozorňuje že i přes zdánlivě svobodnou zemi si až tak svobodně nežijeme.

První singl, neboli "Rap/Evolucia" nemusím dlouze představovat proto se rychle přesuneme k mému oblíbenému songu "P.D.P" produkovanou G-Bodem. Po upozornění na umytí zubů a vyčištění uší nastolí Čisty striktní diktaturu bez servítek věnovanou všem falešným lidem v krajině. Přes temnou noční pecku a třetí singl "Kolka bije?" se dostáváme k další skvělé G-Bodovo produkci. "Život čo žijeme" se objevil již na Denovo Revolucionářovi. Její poselství musí poznat každý sám, každopádně spolupráce 2D je bezchybná. Dostáváme se do druhé poloviny alba a k první mimo československou spolupráci. Na featuringu je českokubánská parta La Conexión a myslím že reggaeton Čistymu sedí. "Slepá láska" vypráví příběh dvou lidí, které přeposloucháte jelikož se těšíte až se Vám do uší rozehraje L.U.Z.A. "Nádej" se Slipem na featuringu šlape jak hodinky, Mad Skill opět dokázal svojí genialitu a vyslal do éteru oldshoolovou hymnu s líbivejma housličkama.

Pokračujeme přes další dvě zahraniční spolupráce. "Sin Limite" s MC Pellonem jsou nám známe, v pecce "Se Te La Vida" hostují opět La Conexión. Desku v podstatě uzavírá party hit ve stylu Justin Timberleak od Mad Skilla na kterém nechybí Čistyho brat Mišo Biely. "Chce to stále" je vtipná pecka, jejíž refren si budete broukat ať už Vás bude vaše přítelkyně nutit souložit několikrát deně nebo ne. Dále nasleduje už jen telefoní remix "Kolká bije" a Mad Skillovo remix Pravdy do papule.

Rap/Evolúcia (P.D.P.) 01. R/Evolúcintro 02. Čo Sa S Vami Stalo? 03. Otvorte Si Oči! 04. Niečo Tu Je Divné 05. Rap/Evolúcia 06. P.D.P. 07. Koľká Bije? 08. Život Čo Žijeme feat. DNA 09. La Calle feat. La Conexión 10. Slepá Láska 11. Nádej feat. Slipo 12. Sin Limite feat. Pellon MC 13. Se Te Ve La Vida feat. La Conexión 14. Chce To Stále feat. Mad Skill, Mišo Biely 15. Koľká Bije? (telefon remix) 16. P.D.P. (Mad Skill remix)

Read 4390 times