pondělí, 20 srpen 2012 13:05

2 Chainz - Based On a T.R.U. Story

Written by  D-toc

2 Chainz je svým způsobem fenomén. Rapper z Georgie, který je též známý pod svým starým jménem Titty Boi se propracoval od nuly poměrně dost vysoko. Mohli jste ho slyšet téměř na každém albu či mixtapeu různých interpretů a díky těmto hostovačkám sklidil tolik pochvaly, že se propracoval k vydání svého solo alba "Based On a T.R.U. Story" pod Def Jam Records. Když si to shrneme, 2 Chainz se po česku "vozil na ostatních" a teď se koukneme společně blíž na to, zda umí oslovit solo.

2 Chainz skrz 13ti tracky nezní příliš zaujatě, avšak to zde není to, co tahá za uši, pokuď nepočítáme jeho oblíbenou frázi, která se skládá z opakování jeho jména monotónním hlasem ospalce. To co je zde problémem je lyrika a také tak trochu i logika. Napříč albem 2 Chainz podává zajímavé rýmy, které by byly dobré, kdyby nezněly jako britský suchý humor podávaný k čaji o páté.

Track "Dope Peddler" Je jeden z těch tracků, kde když pozorně posloucháte, tak pochopíte že nelogicky skáče od jedné věci k druhé, například:

"Most of my niggas got gold teeth/ Most of my bitches got tattoos,"

a před tím toto tvrzení vysvětluje takto:

"I'm in the trap 'cause I work there."

Na tracku "Extremely Blessed," s hostující The-Dream, nám 2 Chainz dává lekci v podobě metafor už ze začátku tracku kde rapuje:

"Give us this day our daily bread/ If you a chicken-head go somewhere and lay some eggs."

Následně nám 2 Chainz začíná povídat o tom, jaký je to "zabiják kundiček", alespoň předtím než nám řekne něco o tom, jak chodí do bordelu.

Ke konci první sloky lzde řít, že jsme si jistí tím, že ve finále 2 Chainz měl těžké mládí.

Pokud bychom měli celé album shrnout, tak jsou tady znát silné nedostatky. Za prvé albu chybí určitá celistvost nebo chcete-li, koncept. I když tu máme tracky, které jsou o něco energičtější, jako třeba hned první song "Yuck", tak tu celistvost chybí. Druhá věc, která by se dala nazvat jako silný nedostatek je to, že ho hosté (Lil Wayne, Drake, Kanye West, The-Dream, Nicki Minaj, Dolla Boy, Scarface, Chris Brown,...) nezachránili a sám si byl na svém albu "nejslabším hostem".

Ale za určitou snahu 3/5.

přečteno: {hits}1662{/hits} krát

Read 3036 times