neděle, 19 červen 2011 12:25

Khomator vám nabízí svou Terapii

Written by  Ecko

Co má společného město Havířov a hip hop? Snad nikoho neurazím, ale každého, českého rapu znalého posluchače napadne jistě jako první jméno Khomator.

O něm bude také v následujících řádcích řeč, protože tento writer a rapper v jedné osobě vydal nedávno své druhé řadové solo album Terapie. Jedná se o kolekci dvanácti zbrusu nových pecek v produkci hráčů jako Fosco Alma, zástupci Ty Nikdy bandy Dubas, Kenny Rough, FTNM a Paulie Garand. Šanci dostali ale i méně známá jména která si ostudu rozhodne neudelala.

Především mě neznámý El bajto dodal vynikající beat k jednomu z vrcholu alba, pecce Štěstí s.r.o. A hosti na mikrofonu?

Wuty (ten krom majku vypomáhá i na gramofonech), Romi Michalíková a polskej Hirs Sklad, se kterým už před časem Khomator spolupracoval, a natočil s nimi dokonce i videoklip.

Tématicky není album nic nového pod sluncem,nějaké to připomenutí se, pecka pro fellaz, ohlédnutí za časy když byli Khomator a Wuty ještě kluci, sentimentální vyprávění jak ten čas plyne, plivne se nějaká ta síra na rádoby mcs, nesmí chybět ani skladba o něžné polovině naší populace, nějaká ta kritika společnosti, klasické rapové outro atd... Tím nechci říct že by to bylo na škodu, protože Khomator prostě text napsat umí...

Problém bych spíš viděl v tom, že po poslechu celého CD mi přijde, že skladby lehce splívají jedna s druhou, jak hudebně tak i textově a zprvu je trochu problém zapamatovat si nějaké konkrétní věci a album tak jako celek působí lehce nevýrazně a monotoně. Na druhou stranu ale myslím, že o to víc nás CD po několikátém soustředěném poslechnu chytne a většina vyznavačů klasického trueschoolu (beaty, rýmy, skreče..nic víc, nic míň) se k tomuto počinu bude s chutí vracet.

Rozhodně dobrá poctivá deska, která stojí za to slyšet a podpořit koupí originálu! Pro důkaz místo slibu kontroluj snippet a pro více infa navštiv Khomatoruv oficialní facebook profil.

Khomator oficiální web. stránka: ZDE

přečteno: {hits}826{/hits} krát